all these little earthquakes
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava
prisoner of my own hell Welcome
dobrodošli na rpg forumu all these little earthquakes ali krajše ATLE, kjer je dogajanje postavljeno v idlični port charles v južnjaški louisiani. registracija zahteva ime in priimek v malih tiskanih črkah. lahko si izberete enega od canon likov ali ustvarite svojega. v mestecu je vedno pestro in govorice si širijo še preden zaviješ za naslednji vogal. umazano perilo visi sredi glavnega trga in zlobni jeziki ne prizanašajo. nikomur.

prisoner of my own hell Pravila
prisoner of my own hell Zasnova
prisoner of my own hell Oglasevanje
prisoner of my own hell Map
prisoner of my own hell Faceclaim
prisoner of my own hell Canon
prisoner of my own hell Wanted

prisoner of my own hell Staff

prisoner of my own hell Cbox
prisoner of my own hell Spotlight
the leading lady

prisoner of my own hell Leadinglady

the leading gentleman

prisoner of my own hell Leadingmale

best friendly connection

prisoner of my own hell Friends

best family

prisoner of my own hell Family

best chemistry

prisoner of my own hell Chemistry

honorary member

prisoner of my own hell Member

biggest ego

prisoner of my own hell Ego

biggest sweetheart

prisoner of my own hell Sweetheart

should be a couple

prisoner of my own hell Couple
prisoner of my own hell Credits
idejna zasnova in sam forum pripadata sandri. soustvarjati ga je pomagala celotna moderatorska ekipa, ki je poskrbela za odpiranje tem in strukturo. forumsko grafiko je ustvarila ana, za skin pa gredo zasluge rosemary. vsi prispevki in opisi so delo in last uporabnikov foruma. vsakršno kopiranje je prepovedano.

prisoner of my own hell

Poglej prejšnjo temo Poglej naslednjo temo Go down 
AvtorSporočilo
GostGost

prisoner of my own hell Empty
ObjavljaNaslov sporočila: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 6:27 am

sierra k. winchester,

• 21 years old, blogger & nanny , born in columbia, south carolina
  • she was born as sierra k. marshall but her mother got re-married
  • her dad died when she was six and because she didn`t remember him and felt the pain she started to cut in his memorie
  • her mum had few relationships but the one she most remember is relationship she had with sean
  • when she was seventeen her mum got married
  • keeps for herself, patient, broken, cuts, shy, awkward, nice to everyone, doesn`t like to pick fights, wants to impress people, she cares a lot about opinions from others, quiet, realistic, new in town, emotional, she builds a wall infront of her, when she feels comfortable she can be fun and talkative, she doesn`t see a beauty inside of her only broken toy, she is afraid that in new town she won`t have any friends and she will feel alone, weird, funny if she wants also cute but more of her if you try get to know her :3

prisoner of my own hell Tumblr_mg98ni0PEl1qhxxopo1_500
At every occasion, I'll be ready for the funeral
At every occasion, once more, it's called the funeral
At every occasion, oh, I'm ready for the funeral
At every occasion, oh, one billion day funeral

sierra is looking for,
  • happy ever after : ___ (M)
  • ex boyfriend : __ (M)
  • best buds: __ (F/M) & __ (F/M)
  • enemies: __ & __ (F/M)
  • fuck buddies: __ (F/M) & __ (F/M)
  • party gang: __ & __
  • relatives (cousins, brothers, sisters): __ & __
  • love interests: __ (F/M)
  • drama and ideas, always welcomed.

connections list,
    bunny, bunny,bunny, bunny

please, use her in many drama ways possible :3
Nazaj na vrh Go down
kit marshallkit marshall

Število prispevkov : 74

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 6:33 am

omg, omg, omg!
    i know this sounds crazy ampak ja he's marshall one too! what about some cousin - thing or smth? :3
Nazaj na vrh Go down
GostGost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 6:50 am

KIT AND SIERRA
OMG BUT HE IS REALLY ! smitten 3 dejansko sploh nisem opazila, da je en marshall že na forumu, ko sem se spomnila da bi bilo fajn zanjo najti dekliški in edini pravi priimek, čeprav je kasneje prevzela očimovega ohmy :3 v tem primeru sem potem all up for some siblings connections if you want it, če ne pa there is still a chance to change it and go for smth else. skratka odprta sem za vse možnosti in, če bi bil on njen bratranec potem je lahko nekako prepričan, da se ga bo sierra precej oklepala kot nova v mestu in nekako bolj kot ne na svojem (;
Nazaj na vrh Go down
kit marshallkit marshall

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 7:49 am

aaaaaaa, hahha omg. :3 ja, jaz sem totalno za. lahko bi bil on sprva precej tako wait who are you? ker se niti ne bi spomnila drug drugega. ampak predstavljam si ju kot kaka dva dobra prijatelja, ki dosti časa pretičita skupaj. lahko bi ji on zaupal da je gej, kar bi jo šokiralo in potem vso to ljubezensko dramo z jeffom? kot neka zaupnika guess, čeprav rabiva DRAMO! yeh? smitten 1
Nazaj na vrh Go down
GostGost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 8:31 am

KIT AND SIERRA
hm je that got me thinking kako bi se pravzaprav " prepoznala " ? mislim občutek imam kot, da si očitno niso bili preveč blizu, ter so se videli občasno. mogoče nazadnje, ko se je njena mama poročila in je pač povabila tudi svojo sestro/brata whatever in je zraven prišel tudi on.
zdaj glede njunega odnosa - definitivno bi morala imeti res dober, trden odnos, če ji bi on zaupal da je gej bi to ona sprejela odprtih rok, sprva malce presenečena. in bi si lahko drug drugemu zaupala. kakšno nujno potrebno dramo pa bi lahko vključili pa pojma nimam, če sem res iskrena. dejansko se mi niti ne sanja ne no. šment. /:
Nazaj na vrh Go down
lincoln westwoodlincoln westwood
archeologistarcheologist

Število prispevkov : 241

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Jan 28, 2013 7:49 pm

hej lahko greva preprosto bo občutku. ni treba preveč kompliciirat. let's go eith first meeting after years oba suprise itd pa bova potem videle kako in kaj. sicer pa to da je gej nekako folk že ve samo pač ne razlaga vsakemu posebej ampak ja. we'll see :3
Nazaj na vrh Go down
GostGost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyTor Jan 29, 2013 8:58 am

KIT AND SIERRA
okay great. she can told him about her mum getting re-married in kako se je sploh znašla sedaj na drugem koncu in yadada :3 oh vem ja samo glede na to, da si nista bila blizu bi ona bila lahko like : oh in zagotovo imaš kje kakšno dekle, katero moram spoznati in jo nekako zavrne, pove and she is like oow :3 so yeah. potem za dramo naprej pa ne vem lahko poskušamo kombinirati iz dogajanja samega or smth, ker sedaj res četudi se poskušam kaj spomniti se ne morem. pač nek prepir pa je itak že tipično in tudi ne vem kaj bi bil lahko povod med njima za nek twist of faith v njunem odnosu ^^ torej pač začnemo en random first meeting and they are becoming closer and closer by the time ? oh in začne kdo ? bi nekako rada videla, da bi ti vendar načeloma se lahko potrudim jaz in uiti tem dolgovom, ki jih imam ? smitten2
Nazaj na vrh Go down
lincoln westwoodlincoln westwood
archeologistarcheologist

Število prispevkov : 241

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptySre Jan 30, 2013 12:02 am

hehe i can do it. :3 and i will as soon as possible! (:
Nazaj na vrh Go down
GostGost

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptySre Jan 30, 2013 2:36 am

KIT AND SIERRA
oh thank you ! you`re golden :3
Nazaj na vrh Go down
kit marshallkit marshall

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell EmptyPon Feb 11, 2013 8:16 pm

Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: prisoner of my own hell   prisoner of my own hell Empty

Nazaj na vrh Go down

prisoner of my own hell

Poglej prejšnjo temo Poglej naslednjo temo Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1